أحلام الشباب2
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أحلام الشباب 2 /الدردشه والنقاش الجاد؛أفلام ،اغانى،اسلاميات،برامج،العاب،كونغ فو ،كاراتيه

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
 لوحة شرف المنتدى للمسابقة

المواضيع الأخيرة
» انا وروايتي مفتوحه
روائع من الفوازير المصرية I_icon_minitimeالسبت يونيو 08, 2019 5:48 am من طرف ك احمد زينهم

» واحبك حب ماله حدود
روائع من الفوازير المصرية I_icon_minitimeالسبت يونيو 08, 2019 5:45 am من طرف ك احمد زينهم

» لا تعاتب كلبا
روائع من الفوازير المصرية I_icon_minitimeالسبت يونيو 08, 2019 5:38 am من طرف ك احمد زينهم

» يالي لابس توب المحبه قطعه
روائع من الفوازير المصرية I_icon_minitimeالسبت يونيو 08, 2019 5:24 am من طرف ك احمد زينهم

» ياعيني ع الخيانه
روائع من الفوازير المصرية I_icon_minitimeالجمعة مايو 24, 2019 5:18 am من طرف ك احمد زينهم

» ومهما اتعذبوا العشاق
روائع من الفوازير المصرية I_icon_minitimeالأربعاء مايو 22, 2019 1:29 pm من طرف ك احمد زينهم

» قطعتي الوصال
روائع من الفوازير المصرية I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 10, 2016 2:00 am من طرف ك احمد زينهم

» بحبها لو هواي يدلها
روائع من الفوازير المصرية I_icon_minitimeالإثنين يناير 19, 2015 2:08 am من طرف ك احمد زينهم

» كيف تعرف ان لديك نقص فيتامين؟
روائع من الفوازير المصرية I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 16, 2012 3:08 am من طرف ك احمد زينهم

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ك احمد زينهم
روائع من الفوازير المصرية I_vote_rcapروائع من الفوازير المصرية I_voting_barروائع من الفوازير المصرية I_vote_lcap 
عاشق مصر
روائع من الفوازير المصرية I_vote_rcapروائع من الفوازير المصرية I_voting_barروائع من الفوازير المصرية I_vote_lcap 
سندريلا
زمرده
محمد عبد الله
مجرد إنسانــ
رباب النهار
elavokato
حنين
سلمى

روائع من الفوازير المصرية

سندريلا
عاشق مصر
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
عاشق مصر
O
O
عاشق مصر

روائع من الفوازير المصرية Empty
مُساهمةموضوع: روائع من الفوازير المصرية   روائع من الفوازير المصرية I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 24, 2009 6:32 am

والله انا وجدت بعض منروائع الفوازير الغاية في السهولة وإلي هيحلها ليه عنديجائزة انامش عارفها دلوقتي وممكن لا مش ممكن دا اكيد مش هيأخدها بس يحاول

1- واحد بيقبض سته جنيه في الشهر وبيصرف كل يوماثنين جنيه وبيوفر في الشهر اثنينجنيه طيبازاي؟؟؟
2- ليهالقطنه هتدخل الجنه؟؟؟؟؟

3- شي أوله في لبنان وأخره فياسطنبول؟

4- أخت خالكوليست خالتك ؟5- ما هو الشيء الذي يوجد في القرن مرة وفيالدقيقة مرتين ولا يوجد في الساعة؟؟

6- حاملومحمول، نصفه ناشف ونصفه مبلول فما هو ؟7- كلمةمنأربعة حروف . . إذا أكل الإنسان نصفها يموت، وإذاأكلها كلها لا يموت . . ماهي؟

* * * * بعض الفوازير الغاية في السهولة والجميله جداً والي هيعرفها الي هيطلبهاناهديهوله !!!!!

1- عنتر بن شداد كان هايغرق في بحرالرمال ... انقذه رجل علي جمل ... اذكر اسم الجمل؟ و هل هو ذكر أم أنثي؟2- تسمي الجزائر بلد المليون شهيد اذكر أسماء الشهداء وعناوينهم؟3- بيقولوافيالمثل اللي بني مصر كان في الأصل حلواني ياتري الراجل كان حلواني شرقي و للا غربي ؟و عنوان الدكان بتاعو فين؟أنا كدا كفاية اليوم لكن والله فيهكتير بس اما تخلصوا دولوروني الهمة يا شبابهااااااااااااااااااااااااااااااااا من الي هيبدأ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
bounce bounce bounce bounce bounce bounce
سندريلا
S
S
سندريلا

مُساهمةموضوع: رد: روائع من الفوازير المصرية   روائع من الفوازير المصرية I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 24, 2009 6:55 am

ههههههههههههههههه
جمال الفوازير جدا
وانا عارفه شويه منهم

2- ليه القطنه هتدخل الجنه؟؟؟؟؟

علشان هى بيضه

3-شي أوله في لبنان وأخره في اسطنبول ؟

حرف اللام
أخت خالك وليست خالتك
ماما
ما هو الشيء الذي يوجد في القرن مرة وفي الدقيقة مرتين ولا يوجد في الساعة
حرف (ق)

- كلمة من أربعة حروف . . إذا أكل الإنسان نصفها يموت، وإذا أكلها كلها لا يموت . . ماهي؟
سمسم
هما دول اللى عارفاهم
صح ولا غلط ؟
عاشق مصر
O
O
عاشق مصر

مُساهمةموضوع: رد: روائع من الفوازير المصرية   روائع من الفوازير المصرية I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 24, 2009 6:59 am

اب كدا حرام عليكي كدا خليتي اية للباقي اب الفزورة دي ليكي انتي اية الشئ الي لابس هدوم كتير وبردان
عاشق مصر
O
O
عاشق مصر

مُساهمةموضوع: رد: روائع من الفوازير المصرية   روائع من الفوازير المصرية I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 24, 2009 7:02 am

على فكرة يا سندريلا انتي حليتي القطنة غلط مش علشان هيا بيضه ركزي شوية واكيد هتحليها بس افتكري إعلانات زمان وانتي تحليها علطول
سندريلا
S
S
سندريلا

مُساهمةموضوع: رد: روائع من الفوازير المصرية   روائع من الفوازير المصرية I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 24, 2009 12:26 pm

هههههههههههههههههههه
انا مش عارفه بتاعت القطنه سهلها شويه
اية الشئ الي لابس هدوم كتير وبردان
وسهلى لى دى شويه كمان
عاشق مصر
O
O
عاشق مصر

مُساهمةموضوع: رد: روائع من الفوازير المصرية   روائع من الفوازير المصرية I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 24, 2009 4:38 pm

اوك بتاعة القطنه اصلها مش بتعمل حاجة من الي بيعملها الناس بينهم وبين بعض اما يكون فيه مشكلة ويحاولوا يطلعوا من المشكلة الي هما فيها فيحاول بطريق هي واحدة من الطرق دي

هااااااااااااااااااااااااااااااااا كدا بقت سهله
سندريلا
S
S
سندريلا

مُساهمةموضوع: رد: روائع من الفوازير المصرية   روائع من الفوازير المصرية I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 24, 2009 5:50 pm

اية الشئ الي لابس هدوم كتير وبردان

القرنبه
صح ؟
عاشق مصر
O
O
عاشق مصر

مُساهمةموضوع: رد: روائع من الفوازير المصرية   روائع من الفوازير المصرية I_icon_minitimeالخميس مارس 26, 2009 6:21 am

صح يا سندريلا القرنية لكن فيه لسة باقي فوازير كتير حاولي مع الباقي
أنا منتظر حل الباقي
سندريلا
S
S
سندريلا

مُساهمةموضوع: رد: روائع من الفوازير المصرية   روائع من الفوازير المصرية I_icon_minitimeالخميس مارس 26, 2009 9:03 am

مش عارفه اجيب الباقى
حاول تسهلهم شويه
سلمى
O
O
سلمى

مُساهمةموضوع: رد: روائع من الفوازير المصرية   روائع من الفوازير المصرية I_icon_minitimeالسبت مارس 28, 2009 5:39 am

ال6جنية ..يصرف كل يوم الاتنين واحد جنية يعنى فى الشهر 4 جنية ويتبقى 2جنية اية رايك بقى الحامل والمحمول هو المركب
سلمى
O
O
سلمى

مُساهمةموضوع: رد: روائع من الفوازير المصرية   روائع من الفوازير المصرية I_icon_minitimeالسبت مارس 28, 2009 5:51 am

اسمع ياباشا القطنة بتدخل الجنة عشان ما بتكدبش واسال ابلة نظيفة ههههههههه اما الجمل اسمة لولو ونوعة انثى عشان كان فى لبانة فى بقة هههههههههههههه اسماء الشهداء موجودة لكن عندك وقت تقراهم ههههههههه اما الحلونى اسمة طبعا سكر وحلونى شاطرعشان مصر عسولة ههههههه عنوانة تلات تورتاية بعد صنية الكنافة على ناصية بلح الشام ودوق وادعيلى وياريت ادرت الرد على الفوازير بتعتك جميلة جدا
عاشق مصر
O
O
عاشق مصر

مُساهمةموضوع: رد: روائع من الفوازير المصرية   روائع من الفوازير المصرية I_icon_minitimeالسبت مارس 28, 2009 7:12 am

اية يا دود الحاجات الجميلة دي لا دا انا هخاف منك بعد كدا
خلاص بقى ان كدا هخاف منك شكرا يا دودو على الاجابات الجميلة دي والي طبعا كلها صح وياريت تحاولي مع الفوازير الجديدة ان شاء الله
شكرا على مرورك الجميل

عدل سابقا من قبل عاشق مصر في السبت مارس 28, 2009 3:16 pm عدل 1 مرات
ك احمد زينهم
مؤسس المنتدى
مؤسس المنتدى
ك احمد زينهم

مُساهمةموضوع: رد: روائع من الفوازير المصرية   روائع من الفوازير المصرية I_icon_minitimeالسبت مارس 28, 2009 3:04 pm

إيه ده وأنا اللى كنت داخل أرد على الفوازير
ههههههههههههههههههههههههههههههه
ولا عرفت فيهم حاجة طول الموضوع
بحاول ارد على حاجه ولا عرفت واحدة

أنا هأبقى أروح لدودو تدينى كورس فى الفوازير
وأجيلكم أبهدلكم والله حااااااااااااااااااضر ماشى
أنا هأجيبلكم دودو
queen
elhelwany
YASOO
YASOO
elhelwany

مُساهمةموضوع: رد: روائع من الفوازير المصرية   روائع من الفوازير المصرية I_icon_minitimeالأحد يوليو 26, 2009 10:46 pm

الفوازير دي صعبة اوووووووووووووووووووووووووووي
عاشق مصر
O
O
عاشق مصر

مُساهمةموضوع: رد: روائع من الفوازير المصرية   روائع من الفوازير المصرية I_icon_minitimeالإثنين يوليو 27, 2009 6:24 pm

ليه بس يا حلواني فكر شويه وانا معاك اسهل الي انتا مش عارفه بس مش كله يعني ههههههههههههههههههه
رباب النهار
OO
OO
رباب النهار

مُساهمةموضوع: رد: روائع من الفوازير المصرية   روائع من الفوازير المصرية I_icon_minitimeالإثنين يوليو 27, 2009 6:47 pm

تحل ايه ما الفوازير كلها اتحلت
انا كنت داخله احلها بس لاقيتها اتحلت
يالا المره اللى جايه بقى
عاشق مصر
O
O
عاشق مصر

مُساهمةموضوع: رد: روائع من الفوازير المصرية   روائع من الفوازير المصرية I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 28, 2009 6:49 am

حاضر يا بوبه ههههههههههههه إن شاء الله اجيب غيرها

روائع من الفوازير المصرية
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اضحك على شوية الصور المصرية دول
» اسباب تسمية الاندية المصرية