أحلام الشباب2
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.


أحلام الشباب 2 /الدردشه والنقاش الجاد؛أفلام ،اغانى،اسلاميات،برامج،العاب،كونغ فو ،كاراتيه
 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول
 لوحة شرف المنتدى للمسابقة

 
  
 
المواضيع الأخيرة
» انا وروايتي مفتوحه
وهم الحب (قصة I_icon_minitimeالسبت يونيو 08, 2019 5:48 am من طرف ك احمد زينهم

» واحبك حب ماله حدود
وهم الحب (قصة I_icon_minitimeالسبت يونيو 08, 2019 5:45 am من طرف ك احمد زينهم

» لا تعاتب كلبا
وهم الحب (قصة I_icon_minitimeالسبت يونيو 08, 2019 5:38 am من طرف ك احمد زينهم

» يالي لابس توب المحبه قطعه
وهم الحب (قصة I_icon_minitimeالسبت يونيو 08, 2019 5:24 am من طرف ك احمد زينهم

» ياعيني ع الخيانه
وهم الحب (قصة I_icon_minitimeالجمعة مايو 24, 2019 5:18 am من طرف ك احمد زينهم

» ومهما اتعذبوا العشاق
وهم الحب (قصة I_icon_minitimeالأربعاء مايو 22, 2019 1:29 pm من طرف ك احمد زينهم

» قطعتي الوصال
وهم الحب (قصة I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 10, 2016 2:00 am من طرف ك احمد زينهم

» بحبها لو هواي يدلها
وهم الحب (قصة I_icon_minitimeالإثنين يناير 19, 2015 2:08 am من طرف ك احمد زينهم

» كيف تعرف ان لديك نقص فيتامين؟
وهم الحب (قصة I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 16, 2012 3:08 am من طرف ك احمد زينهم

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ك احمد زينهم
وهم الحب (قصة I_vote_rcapوهم الحب (قصة I_voting_barوهم الحب (قصة I_vote_lcap 
عاشق مصر
وهم الحب (قصة I_vote_rcapوهم الحب (قصة I_voting_barوهم الحب (قصة I_vote_lcap 
سندريلا
وهم الحب (قصة I_vote_rcapوهم الحب (قصة I_voting_barوهم الحب (قصة I_vote_lcap 
زمرده
وهم الحب (قصة I_vote_rcapوهم الحب (قصة I_voting_barوهم الحب (قصة I_vote_lcap 
محمد عبد الله
وهم الحب (قصة I_vote_rcapوهم الحب (قصة I_voting_barوهم الحب (قصة I_vote_lcap 
مجرد إنسانــ
وهم الحب (قصة I_vote_rcapوهم الحب (قصة I_voting_barوهم الحب (قصة I_vote_lcap 
رباب النهار
وهم الحب (قصة I_vote_rcapوهم الحب (قصة I_voting_barوهم الحب (قصة I_vote_lcap 
elavokato
وهم الحب (قصة I_vote_rcapوهم الحب (قصة I_voting_barوهم الحب (قصة I_vote_lcap 
حنين
وهم الحب (قصة I_vote_rcapوهم الحب (قصة I_voting_barوهم الحب (قصة I_vote_lcap 
سلمى
وهم الحب (قصة I_vote_rcapوهم الحب (قصة I_voting_barوهم الحب (قصة I_vote_lcap 

 

 وهم الحب (قصة

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ك احمد زينهم
مؤسس المنتدى
مؤسس المنتدى
ك احمد زينهم

الجنس : ذكر
نقاط : 7155

وهم الحب (قصة Empty
مُساهمةموضوع: وهم الحب (قصة   وهم الحب (قصة I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 30, 2010 1:56 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
قصه حقيقيه حزينه (والله أعلم
حكايه شاب وسيم عمره ما بين22و23 لايعرف عن الحب شئ ولا مره بحياته حاول انه يعرف شئ عنه
شكله وسيم واللى يشوفه على طول يحبه
سافر وربنا وفقه بوظيفه بعيد عن اهله
فى مطعم وكان طبعا البنات بتدخل في هذا المكان كتير جدا
وفى يوم جت وحده دخلت المحل وشافت الولد و أعجبت به
واخذت رقم المحل لانه كان موجود على اللوحه خارج المحل
وبعدما وصلت البيت اتصلت به وحاولت تحتك به وتكلمه
بس حست ان اسلوبه جاف كتير ومقدرتشى تاخد وتدى معاه فى الكلام
وكل يوم تتصل بيه الساعه11 ليلا عشان تتعرف عليه اكثر
وهوا مش بيعرف يتكلم فكان بيسمع وخلاص
وتشجع فى يوم وقال لهاانتى ايه الهدف من مكالماتك هذه وعايزه توصلى لفين
هيا جاوبت على طول لانها مستنيه السؤال دا من زمان
قالتله عايزه اوصل لقلبك
قالها طيب انا معرفشى حاجه عن الحب ولا حتى اعرف اتكلم فيه ولا افهم لغته
قالت له انا هعلمك على ايدى واخليك فيلسوف حب
المهم طالت المحادثه وجت اياه وراحت ايام وهيا تعلم فيه وهوا يستوعب بسرعه جدا
لحد ماوصل لدرجه انه لا يقدر ينام من كثرة التفكير فيها
ودارت الايام ومرت سنه على هذه الطريقه
واتصل عليها فى يوم وهو مزعوج وقال لها انتى شوفتينى وعرفتينى وعرفتى اسلوبى
واحنا بقلنا سنه بنتكلموانا ولا شوفتك ولا حتى شوفت صورتك
قالت ليه اصبر شويه لما اظبط نفسى واخليك تشوفنى
قالها لا لا لا لازم اشوفك ومش هسكت الا لما اشوفك الان قالت ليه الوقتى لاء
انا هروح المكان الفلانى يوم الخميس القادم نتقابل هناك والكلام دا كان يوم السبت
تخيلو الانتظار هيكون ازاى من يوم السبت الا الخميس عاش اصعب لحظات عمره وهو فى الانتظار ليوم الخميس
كان مقضى يومه كله نوم عشان يعدى ووصل يوم الاربعاء وبدأ يفكر
كيف شكلها طويله قصيره بيضاء سمراء نحيفه دبدوبه حلوه زى ماهوا راسمها فى خياله من كلامها عن نفسها
كان بيفكر فى كل شئ
واتصلت به يوم الخميس قالته يلا احنا طالعين كانت طالعه مع اهلها وقالت ليه السياره شكلها كذا ولونها وارقام العربيه
قال تمام اسمعى انا مش هقدر اسنى لما اوصل عايزك ترنى عليا كل دقيقتين
عشان احس انك موجوده معايا وانا عارف انك مش هتعرفى تكلمينى لان اهلك معايا
بس انا مش بطلب اكتر من رنه بس كل دقيقتين
قالت ليه ماشى
تحركت السياره وكل دقيقتين كانت ترن عليه لحد ما انقطع الاتصال اكثر من عشر دقائق
مقرشى يصبر بعت ليها رساله وهيا مش ردت عليه
تردد بالاتصال بها كثيرا خوفا من انه يحرجها مع اهلها
المهم قرر واتصل على موبايلها ومر من جانبه سيارة اسعاف متجهه بنفس الطريق
من كتر ما هو مخضوض نزل الموبايل وخلى الموبايل يرن( معودة الاتصال اليا)
المهم وصل وشاف الحادث كان اكثر من مرعب
عائله كامله منتثره فيها 4 بنتات و راجل عجوز كلهم حيلتهم واشكالهم ميئوس منهم
ا واذ بالسياره هيا نفس السياره
ونفس اللوحه
ونفس اللون
بس ازاى هيعرفها بين البنات الاربعه
وهيا ماوصفت حتى شكلها
نزل مع اللى نزلو يشوف بقايا حلمه وبقايا امله صار ينظر يمين ويسار ولو يشوفها مش هيعرفها
سمع صوت موبايل بيرن حاول يتتبع الصوت لقى واحده من البنات ماسكه تليفون فى يدها
وهى شبه ملطخه بالدماء ولا يوجد أمل بها انها تعيش الا بعد اذن الله
شاف اسم المتصل لقى مكتوب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!( امل عمرى) قال يمكن يكون صديقتها او اختها
لكن بدون شعور رفع الموبايل وفتح الرقم كانت الصدمه انه شاف رقمه وكانت الصدمه شديده لانه لقى الموبايل مع
وحده كان الجمال ما اتخلق لغيرها بس لالاسف فارقت الحياه
وانقلبت اسعد لحظات حياته وعمره بثوانى الى اتعس ايام العمر
الرقم لقاه رقمه واسمه مكتوب (أمل عمرى) صدمه خلته ينهار ويغمى عليه ونقلوه معاها للمستشفى
هيل انتقلت الى رحمة الله وهو عاش او أقصد ماعاشت الضحكه بعد هذا اليوم
وترك وظيفته وتعقد من عيشته
وصار يكره كل شئ فى الدنيا
ولا يتكلم مع احد غير اذا كان مجبور ويكره كل واحد يجيب كلمة حب عنده .
سافر اللى المنطقه اللى كان موظف فيها وتعرف على امل عمره واللى انتهى فيها عمره
وأخذ عهد على نفسهانه ما يجى المنطقه دى الا بنفس اليوم اللذى توفى فيه حلمه
وصار كل سنه بنفس اليوم يسافر الى هذا المكان ويجلس به ساعات وساعات ويعود لمنطقته

_________________
الأسكندريه ....عشقى

وهم الحب (قصة 36198060

وطنى ..... وروحىوهم الحب (قصة Sdc10411
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mona
YASOO
YASOO
mona

الجنس : انثى
نقاط : 4890

وهم الحب (قصة Empty
مُساهمةموضوع: رد: وهم الحب (قصة   وهم الحب (قصة I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 30, 2010 2:58 pm

وهم الحب (قصة 864569 وهم الحب (قصة 864569 وهم الحب (قصة 864569 وهم الحب (قصة Icon_sad وهم الحب (قصة Icon_sad وهم الحب (قصة Icon_sad
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ك احمد زينهم
مؤسس المنتدى
مؤسس المنتدى
ك احمد زينهم

الجنس : ذكر
نقاط : 7155

وهم الحب (قصة Empty
مُساهمةموضوع: رد: وهم الحب (قصة   وهم الحب (قصة I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 30, 2010 4:05 pm

شكراااااااااااااااااا على مرورك الجميل

_________________
الأسكندريه ....عشقى

وهم الحب (قصة 36198060

وطنى ..... وروحىوهم الحب (قصة Sdc10411
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mona
YASOO
YASOO
mona

الجنس : انثى
نقاط : 4890

وهم الحب (قصة Empty
مُساهمةموضوع: رد: وهم الحب (قصة   وهم الحب (قصة I_icon_minitimeالإثنين أبريل 05, 2010 2:37 pm

تسلم ايديك يااحمد
وسورى انى مكنتش بعرف اشارك فى مواضيعك
بس انت كنت عارف المشكلة اللى فى جهازى
تقبل مرورى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ك احمد زينهم
مؤسس المنتدى
مؤسس المنتدى
ك احمد زينهم

الجنس : ذكر
نقاط : 7155

وهم الحب (قصة Empty
مُساهمةموضوع: رد: وهم الحب (قصة   وهم الحب (قصة I_icon_minitimeالإثنين أبريل 05, 2010 2:52 pm

ولا يهمك ومبروك الرجوع الجميل

وهم الحب (قصة Lol

_________________
الأسكندريه ....عشقى

وهم الحب (قصة 36198060

وطنى ..... وروحىوهم الحب (قصة Sdc10411
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
وهم الحب (قصة
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
أحلام الشباب2 :: القسم الثقافى والأدبى :: قسم كلمات ومعانى-
انتقل الى: