أحلام الشباب2
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أحلام الشباب 2 /الدردشه والنقاش الجاد؛أفلام ،اغانى،اسلاميات،برامج،العاب،كونغ فو ،كاراتيه

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
 لوحة شرف المنتدى للمسابقة

المواضيع الأخيرة
» انا وروايتي مفتوحه
انا مش بعمل حاجة غلط ماما عارفه  I_icon_minitimeالسبت يونيو 08, 2019 5:48 am من طرف ك احمد زينهم

» واحبك حب ماله حدود
انا مش بعمل حاجة غلط ماما عارفه  I_icon_minitimeالسبت يونيو 08, 2019 5:45 am من طرف ك احمد زينهم

» لا تعاتب كلبا
انا مش بعمل حاجة غلط ماما عارفه  I_icon_minitimeالسبت يونيو 08, 2019 5:38 am من طرف ك احمد زينهم

» يالي لابس توب المحبه قطعه
انا مش بعمل حاجة غلط ماما عارفه  I_icon_minitimeالسبت يونيو 08, 2019 5:24 am من طرف ك احمد زينهم

» ياعيني ع الخيانه
انا مش بعمل حاجة غلط ماما عارفه  I_icon_minitimeالجمعة مايو 24, 2019 5:18 am من طرف ك احمد زينهم

» ومهما اتعذبوا العشاق
انا مش بعمل حاجة غلط ماما عارفه  I_icon_minitimeالأربعاء مايو 22, 2019 1:29 pm من طرف ك احمد زينهم

» قطعتي الوصال
انا مش بعمل حاجة غلط ماما عارفه  I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 10, 2016 2:00 am من طرف ك احمد زينهم

» بحبها لو هواي يدلها
انا مش بعمل حاجة غلط ماما عارفه  I_icon_minitimeالإثنين يناير 19, 2015 2:08 am من طرف ك احمد زينهم

» كيف تعرف ان لديك نقص فيتامين؟
انا مش بعمل حاجة غلط ماما عارفه  I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 16, 2012 3:08 am من طرف ك احمد زينهم

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ك احمد زينهم
انا مش بعمل حاجة غلط ماما عارفه  I_vote_rcapانا مش بعمل حاجة غلط ماما عارفه  I_voting_barانا مش بعمل حاجة غلط ماما عارفه  I_vote_lcap 
عاشق مصر
انا مش بعمل حاجة غلط ماما عارفه  I_vote_rcapانا مش بعمل حاجة غلط ماما عارفه  I_voting_barانا مش بعمل حاجة غلط ماما عارفه  I_vote_lcap 
سندريلا
زمرده
محمد عبد الله
مجرد إنسانــ
رباب النهار
elavokato
حنين
سلمى

انا مش بعمل حاجة غلط ماما عارفه

كاتب الموضوعرسالة
mona
YASOO
YASOO
mona

انا مش بعمل حاجة غلط ماما عارفه  Empty
مُساهمةموضوع: انا مش بعمل حاجة غلط ماما عارفه    انا مش بعمل حاجة غلط ماما عارفه  I_icon_minitimeالإثنين يوليو 12, 2010 11:08 pm

انا هدخل فى الموضوع على طووووول
موضوع
رضينا او مرضناش بيه هو موجود
بدايتاً طبعا معظم الشباب مرتبطين وانا قصدى على الارتباط غير الرسمى

عاوزة اعرف رأيك لما تلاقى البنت اللى انت مرتبط بيها بتقولك ماما عاوزة تكلمك وتتعرف عليك
او تقولك مثلا دانا استأذنت من ماما عشان نخرج مع بعض وهى عارفه
عاوزة اعرف نظرتك للبنت بتكون ازاى ساعتها و لامها طبعا

هل بيبقى عادى بالنسبالك ولا ايه
وبكل صراحه

لان كلنا عارفين ان فى امهات كتير بتشجع بناتها على كدا وبتشجع بناتها انها تتعرف وتفتح سكه لان بيبقى كل همها انها تجوز بنتها وتفرح بيها

وبجد عاوزة اعرف دا عادى بالنسبالك ولا ايه
وهل دا ممكن يأثر على علاقتك بيها
وهل الام المفروض تحط حدود ولا لا وايه الحدود الي المفروض تكون موجوده

ولو انتي مرتبطه وماما عارفه تفتكري هو بقي شايف انكو منفتحين ولا عادي

ولو حد كان مرتبط واتخطبو او اتجوزو هل ده اثر عليكو ولا ......

سؤال اخير يعني لو انت كراجل اتجوزت وانجبت بنت ترضي تكون مرتبطه زي مراتك

وانتي كبنت لما تتجوزي وتخلفي ترضي بنتك تبقي مرتبطه زيك

فى انتظار رأيكم

انا مش مع الموضوع ومش ضده

عاوزين رد بصراحه يا شباب عشان البنات تستفيد

انا مش بعمل حاجة غلط ماما عارفه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نكت اخر حاجة
» كم أنا فى حاجة اليك
» نكت اخر حاجة عن الفلاحين